Será anunciado en breve
Será anunciado en breve
Naceu en Buenos Aires en 1975. É director, produtor, guionista e actor de cinema. Estudou na Universidad del Cine, onde traballa como docente de guión. Dirixiu Balnearios (2002), Historias extraordinarias (2008), La flor (2018) –película de 14 horas de duración que é considerado o filme de ficción máis longo da historia do cinema– e Clorindo Testa (2022), entre outras películas. Llinás forma parte, con Laura Citarella, Alejo Moguillansky e Agustín Mendilahárzu, da produtora "El Pampero Cine", que leva adiante a súa actividade por fóra das estruturas de financiamiento tradicionais do cinema industrial en Arxentina. Como guionista, ademais, destácase a súa participación nos films de Santiago Mitre La cordillera e a nomeada ao Oscar Argentina, 1985, entre outros. En 2011 obtivo o Premio Konex como un dos cinco mellores directores de cinema da década na Arxentina.
Paolo Benzi vive e traballa en Italia, onde fundou a compañía de cinema independente Okta Film. Entre as películas que produciu destacan: L’ESTÁ DEI GIACOMO de Alessandro Comodin, REDEMPTION de Miguel Gomes, THE OTHER SIDE de Roberto Minervini, I TEMPI FELICI VERRANNO PRESTO de Alessandro Comodin, WHAT YOU GONNA DO WHEN THE WORLD’S ON FIRE? De Roberto Minervini, BABI YAR de Sergei Loznitsa e GIGI A LEGGE de Alessandro Comodin. Actualmente está a producir THE DAMNED de Roberto Minervini e JOURNEY TO THE LAKE (Free Spirits/The Land and the Law/Our Trees) de Emmanuelle Démoris, entre outros. Desde 2012, Benzi é o titor xefe do programa Emerging Producers en Jihlava International Documentary Film Festival (República Checa), e desde 2020, traballa como titor no Rough Cut Lab do festival Vision du Réel (Suíza).
Nada en Francia, Hayet Benkara traballa entre Canadá e Europa como asesora de industria cinematográfica. Actualmente é a Xefa de Estudos do Open Doors Lab do Festival de Locarno e Adestradora de Pitching do Marrakesh Atlas Workshop, e recentemente, lanzou un mercado de coprodución internacional no Festival du Nouveau Cinéma, en Montreal. Ademais, é colaboradora habitual de importantes festivais e mercados de cinema, como o Producers Network do Festival de Cannes, o Co-Production Market da Berlinale e o CineMart do Róterdan International Film Festival. Tamén colabora como experta de industria en Emiratos Árabes Unidos, nos festivais de Abu Dhabi e Dubai e para o Doha Film Institute de Qatar. Anteriormente, traballou durante quince anos para o Toronto International Film Festival, onde deseñou, produciu e administrou unha variedade de programas de capacitación para profesionais do cinema como TIFF Market, TIFF Studio e TIFF Lab. Ao longo do ano tamén traballa con cineastas consagrados e emerxentes como consultora en desenvolvemento, produción, coprodución, distribución, márketing e estratexia de festivais.
Desde 2015, Martina Bleis dirixe o Berlinale Co-Production Market, sendo tamén responsable das súas publicacións e das relacións públicas. Estudou Ciencias Culturais Aplicadas en Lüneburg (Alemaña), cun máster e tamén se graduó no EAVE Producers Workshop, o programa de formación para o desenvolvemento profesional de produtores en Europa. Traballou no festival internacional de Berlín desde 2001, organizando as mesas redondas e involucrada no Berlinale Talents. En 2003 formou parte do equipo que fundou o Berlinale Co-Production Market, do que foi codirectora desde 2015 e onde asumiu toda a responsabilidade a partir de 2019. Así mesmo traballa como consultora, conselleira e mentora para produtores e cineastas emerxentes, con longametraxes en desenvolvemento.
Nacido en Venecia, Vincenzo Bugno vive actualmente en Berlín. Tras finalizar os seus estudos en Literatura, Historia da arte e Cinema, Bugno traballou como xornalista e crítico cinematográfico para medios suízos, españois e italianos, como Il Correr della Sera e Manifesto, e máis tarde para diversos medios de television como Arte, ZDF, Tele+ ou Sky Italy, como escritor e director de reportaxes sobre cinema e cultura. Traballou como consultor e curador para diferentes festivais internacionais. Desde 2006 a 2009, Bugno formou parte do equipo de programación do festival de Locarno e foi o director da sección Open Doors. Desde 2002 Vincenzo traballou no Festival Internacional de Cinema de Berlín cumprindo diferentes funcións, como membro do comité de selección da competición e como conselleiro delegado de diferentes países e rexións. É o director e membro do xurado do Berlinale World Cinema Fund/WCF, fundado en 2004 como unha iniciativa da Berlinale e da Fundación Cultural Federal Alemá, co obxectivo de fomentar a produción cinematográfica en rexións carentes de infraestruturas sólidas na industria do cinema. É así mesmo curadir do FeatureLab/TFL-TorinoFilmLab desde 2022 é o director artístico do BFFB (Bolzano Film Festival, en Italia).
Directora Xeral adxunta de EAVE, Satu Elo traballou desde 2010 en EAVE – European Audiovisual Entrepreneurs, con base en Luxemburgo. É a responsable da organización do EAVE Producers Workshop, EAVE+ e EAVE on Demand, entre outros. De 2004 a 2010 traballou na Finnish Film Foundation como parte do equipo responsable da promoción internacional das películas finlandesas, e entre 1998 e 2004 estivo a cargo da dirección executiva e foi membro do comité de selección de Espoo Ciné International Film Festival en Finlandia. Outras actividades profesionais temperás inclúen traballos como xornalista freelance e tradutora. Satu Elo é membro da European Film Academy.
Ademais de estudar Historia Contemporánea, Xornalismo e Cinema en Alemaña, Valeska Neu estivo involucrada na industria do cinema desde 2002, escribindo para revistas en liña, organizando festivais e como consultora para proxectos cinematográficos. Neu traballou durante anos en diversas produtoras especializadas en cinema de autor e en 2010 únese ao equipo da axencia de vendas Films Boutique, con base en Berlín e especializada en cinema de autor e documentais. En Films Boutique asume a dirección de estival management e desde 2016 é a xerente de vendas responsable das rexións dos países nórdicos, Europa do Leste e Asia, así como de todas as operacións de TV e VOD.
Distribuidor e produtor, Thomas Ordonneau distribuíu, a través da súa empresa Shellac, películas como THE OTHER SIDE y WHAT YOU GONNA DO WHEN THE WORLD’S ON FIRE?, de Roberto Minervini, AQUELE QUERIDO MES DE AGOSTO, TABU e AS MIL E UMA NOITES, de Miguel Gomes, A ESPADA E A ROSA e JOHN FROM, de João Nicolau, LE PARC, de Damien Manivel e I TEMPI FELICI VERRANO PRESTO, de Alessandro Comodin, ELDORADO XXI, de Salomé Lamas, entre outros. Tamén ha coproducido a última película de Pietro Marcello, MARTIN EDEN.
Montse Triola é unha produtora, performer e directora teatral catalá. Tras estudar arte dramática no Instituto do Teatro de Barcelona, o Master en "Theatre Practice" sobre as teorías visuais e performativas do século XX no Rose Bruford College do Reino Unido, e filoloxía inglesa na Universidade de Barcelona funda en 2003 Andergraun Films xunto con Albert Serra, e produce toda a filmografía do realizador: os longametraxes HONOR DE CAVALLERIA (2006), EL CANT DELS OCELLS (2008), estreados na Quinzaine de Réalisateurs do Festival Internacional de Cannes; HISTORIA DE MI MUERTE, Pardo de Ouro á Mellor Película no Festival de Locarno 2013; LA MUERTE DE LOUIS XIV, Sección Oficial do Festival de Cannes 2016; LIBERTÉ, Premio Especial do Xurado Un Certain Regard, do Festival de Cannes 2019 e PACIFICTION, Selección Oficial de Cannes a Competición, 2022. Produce a película dirixida por Dane Komljen AFTERWATER, estreada na Berlinale 2022 e Premio á Mellor Película na sección Revoluciones Permanentes do Festival de Sevilla. Na actualidade prepara as documental Tardes de soidade, de Albert Serra e a longametraxe histórica BEATRIZ, LA MUJER do director filipino Lav Díaz.
Luís Urbano é licenciado en Económicas polo Instituto Superior de Economia da Universidade Técnica de Lisboa. En 1996, volveu ás súas orixes e fundou en colaboración cuns amigos a produción cultural da Cooperativa Curtas Metragens (CRL) en Vila do Conde, a entidade responsable da organización do Vila do Conde International Short Film Festival e da Short Film Agency. En 2005, pasou a ser produtor en Ou Som e a Fúria, producindo ata a data 65 películas, entre longametraxes e curtametraxes. Desde 2020 é membro da Hollywood Academy of Motion Picture Arts and Sciences. Desde 2021 é así mesmo membro da European Film Academy e do European Producers Club. Hei was the winner of the Eurimages Co-production Award 2020, awarded by the European Film Awards. Was a member of the jury of the Eurimages Co-production Development Awards, 2021, at the Berlinale co-production Market.
Gemma Vidal é produtora executiva en Atresmedia Cinema, con foco no desenvolvemento, a financiación e a distribución do cinema español. Anteriormente traballou como coordinadora de produción na produtora e distribuidora Avalon e foi experta para o desenvolvemento de longametraxes do Programa MEDIA Creative Europe. Foi a directora responsable da Incubadora de The Screen e do programa para o desenvolvemento de longametraxes da ECAM, consistente nunha serie de mentorías, workshops e financiación dirixida a produtores, directores e guionistas emerxentes residentes en España.
Orixinaria de Ucraína e licenciada en Economía Internacional Aleksandraarta Andreu es la fundadora y directora del programa de desarrollo y acompañamiento de proyectos WALDEN. Desde su creación, es también la directora del taller de escritura en DocMontevideo. Junto a Play-Doc, ha dirigido la residencia de escritura de proyectos en fase de montaje “Docs in Progress” y el laboratorio del retrato filmado “Ida e volta”, desarrollado a lo largo de cinco años en el marco del festival. Además, es colaboradora habitual como tutora para desarrollo de proyectos en laboratorios como Eurodoc, Torino Film Lab, Open Doors y DocNomads, entre muchos otros. Desde 2001 hasta 2016 coordinó y programó el Master en Documental de Creación en la Universitat Pompeu Fabra de Barcelona. Desde 2008 hasta 2020 fue delegada de España, Portugal y países de Iberoamérica para el festival Visions du Réel. Desde 2010, integra el comité de selección de proyectos del World Cinema Fund.
Sara García Villanueva é cofundadora e Directora Artística de Play-Doc, Festival Internacional de Cinema de Tui, desde 2005 ata a actualidade. Tamén foi coordinadora dos Play-Doc Workshops, unha serie de programas de formación orientados á realización e á produción cinematográficas. Así mesmo, ha cofundado e programado a Play-Doc TV, plataforma de VOD dedicada ao cinema independente.
Anxo Sánchez é cofundador e Director Executivo de Play-Doc, Festival Internacional de Cinema de Tui. Así mesmo dirixiu a Play-Doc TV, plataforma de VOD dedicada ao cinema independente, dispoñible en Galicia, Asturias e Euskadi. Ao longo da súa traxectoria que abarca case dúas décadas, Anxo Sánchez produciu numerosas actividades de formación, titoría de proxectos, talleres, clases maxistrais e seminarios, aglutinados baixo o nome Play-Doc Workshops. Ademais é Presidente de Proxecta, a Coordinadora Galega de Festivais de Cinema.